חברה ישראלית מאבטחת שדות תעופה מפני פסולת על המסלול

חברה ישראלית מאבטחת שדות תעופה מפני פסולת על המסלול

Xsight FODetect SDU6 3Xsight Systems הוכרזה כ- חברה חדשנית מובילה מטעם US Business Magazine Fast Company

Xsight Systems, ספקית פתרונות למסלולי טיסה מתקדמים, הוכרזה כאחת מ-10 החברות החדשניות ביותר בישראל לשנת 2013, מטעם מגזין העסקים ‘Fast Company’.

החברה הישראלית יישמה בהצלחה טכנולוגיה צבאית במקור עבור יישום אזרחי ייחודי, תוך מתן  מענה לבעיית החפצים הזרים על מסלולי התעופה, שעולה לתעשיית התעופה 13 מיליארד דולר בשנה.

כפי שצוין על ידי המגזין, “מערכת FODetect של Xsight המאושרת על ידי FAA היא אחד הפתרונות המובילים לגילוי אשפה במסלולי שדות התעופה, על בסיס טכנולוגיה היברידית של מכ”מ ואלקטרו-אופטיקה.”

מערכת  FODetect משלבת פתרונות בחזית הטכנולוגיה, המקנים לה יכולות גילוי מגוונות ומוכחות כולל גילוי חלקי מטוסים, ציפורים ובעלי חיים, תחומים המהווים אתגר עבור עולם התעופה.

Xsight Systems היא ספק פתרונות מסלולי תעופה מתקדמים, שנבחרו על ידי נמלי תעופה מהמתקדמים בעולם. פתרונות המסלולים של Xsight  מציגים פרדיגמה חדשה בניהול מסלולי תעופה ומאפשרים שליטה מתמדת על מסלולי התעופה וסביבותיהם. Xsight  מאפשרת להנהלות שדות התעופה לנהל את מסלולי התעופה באופן יעיל יותר ולהרגיש בטחון לגבי בטיחות, ביטחון וניקיון בהפעלת מסלולי התעופה.

מערכת FODetect של Xsight Systems מציגה תפיסה חדשנית לגילוי עצמים זרים על משטחי תנועת מטוסים בשדות תעופה. יכולות המערכת נגזרות מטכנולוגיית חישה ייחודית המבוססת על פתרון היברידי המשלב חישת מכ”מ וחישה אלקטרו-אופטית, ותוכנה מתקדמת של עיבוד תמונות וגילוי בטווחים קצרים. המערכת משובצת ביחידות גילוי משטח  – Surface Detection Units (SDUs), המשולבות עם אורות קצה מסלול הנחיתה עבור התקנה קלה.

פתרונות Xsight Systems  אומצו על ידי שדות תעופה ואינטגרטורים האמונים על סטנדרטים גבוהים ביותר, כולל Boston Logan, Charles de Gaulle בפריז, נתב”ג , וקבוצת Thales, תוך עמידה בתקני FAA..