פלטפורמת ניטור למערכות סייבר ואבטחת מידע

פלטפורמת ניטור למערכות סייבר ואבטחת מידע

7101474_sRSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC Corporation, הכריזה היום על השקת RSA Security Analytics – פתרון פורץ דרך לניטור ותחקור לצרכי אבטחת מידע,  המיועד לסייע לארגונים בהגנה על הנכסים הדיגיטליים שלהם כנגד האיומים הפנימיים והחיצוניים המתוחכמים ביותר הקיימים כיום. RSA Security Analytics, המבוסס על הארכיטקטורה המוכחת של טכנולוגיית RSA NetWitness®, מאחד את כלי ה- SIEM, Network Forensics ו- Big Data analytics לפלטפורמת אבטחת מידע המיועדת לשמש אבן פינה לדור הבא של מרכזי הניטור וההפעלה של אבטחת מידע.

כל תוכנית אבטחת מידע עתירת-בינה חייבת להתחיל עם הבנה מקפת של הסיכונים בפניהם ניצב הארגון. טכנולוגיות אבטחת המידע הקיימות, הכוללות כלי SIEM, לעיתים קרובות נכשלות בתחום זה, כיוון שאין ביכולתן לספק נקודת מבט מעמיקה מספיק לתוך האיומים של היום, ולעיתים קרובות גם אין ביכולתן להתמודד  עם הגידול בהיקפי המידע המנותח המתאים לצרכים של ימינו.

על ידי אספקת נקודת המבט המעמיקה הנדרשת למומחי אבטחת המידע של ימינו כדי לראות ולהבין את נקודות הפגיעות וההתקפות העיקריות, RSA Security Analytics תוכננה לאפשר גילוי הסיכונים עם הופעתם, ועל ידי כך להביא להפחתה משמעותית של הזמן הנדרש לצרכי תחקור מימים לדקות. יתר על כן, על ידי סיוע למומחי אבטחת המידע בהבנת הסיכונים הדיגיטליים מתוך הארגון ומחוצה לו, הארגונים יכולים להגן טוב יותר על נכסיהם העסקיים, כולל מידע קנייני ומידע רגיש אחר, תוך צמצום משך הזמן הנדרש והעלות הכרוכה בניהול הסיכונים ודיווח ממוקד-תאימות (compliance focused reporting ).

עמית יורן, סגן נשיא בכיר של RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, אומר: “ארגונים חייבים להתגבר על מגבלות האבטחה המסורתית ולאמץ טכנולוגיות ושיטות זריזות לטיפול באיומים הדינאמיים של היום. RSA Security Analytics תוכננה באופן פורץ דרך, הממציא מחדש את ניטור האבטחה וגילוי האיומים. ע”י שילוב נקודת ראות משפטית באיכות גבוהה עם איסוף עתיר מידע לצרכי ניהול אבטחת מידע, ומהפכה מלאה ביכולות ניתוח מתקדמות, RSA מסייעת לארגונים להעלות את תוכניות האבטחה שלהן ואת מרכזי האבטחה המתקדמים שלהם לרמה חדשה ומתקדמת”.

 שילוב פלטפורמות מוכחות של Big Data ושיטות אנליטיות בתוך כלי האבטחה מאפשר התקדמות משמעותית באופן בו מתבצעת אבטחת המידע. בהתאם למבנה שלה, פלטפורמת RSA Security Analytics משלבת ראות ללא מתחרים, תוך מינוף שיטות ניתוח מתקדמות ופלטפורמות Big Data המאפשרים זיהוי פעילויות המהוות סיכון גבוה, הקלה משמעותית ברמת הסיכון ועמידה ביעדי התאימות.

לפי Jon Oltsik, אנליסט ראשי של קבוצת האסטרטגיה הארגונית (Enterprise Strategy Group), “תחכום ההתקפות המתקדמות ותוכנות הנוזקה (malware) הקשורות בהם גדלים מיום ליום תוך אתגור המגבלות של כלי הניתוח הקיימים בתחום אבטחת המידע. תופעת ה-Big Data  עשויה לסייע בטיפול במצב זה על ידי מומחי אבטחת המידע, תוך הדגשת הצורך של הארגונים לבחון מחדש את מגוון הפתרונות של אבטחת מידע הנבחרים  עבור הארגון שלהם. שילוב אבטחה מידע עתירת-בינה עם ניתוחי מידע מסוג Big Data יוצר פוטנציאל למתן סיוע לארגונים בפתרון הבעיות המורכבות של איומים מתקדמים, ועל ידי כך מספק מענה לדרישה משמעותית הקיימת כיום בשוק עבור נושא זה. “