מערכת חדשה מגבירה משמעותית את יכולת התמרון של החייל

מערכת חדשה מגבירה משמעותית את יכולת התמרון של החייל

soldier

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

טכנולוגיה ישראלית חדשה בתחום שלנו, ביטחון המולדת (homeland security), מבטיחה להקל על תפקודם של שוטרים וחיילים בשטח. חיילים בשדה הקרב המודרני מתמודדים עם אתגר כפול, לשאת משקל כבד על הגב ויחד עם זאת להיות מסוגלים לנוע בזריזות וביעילות למרות כמות הציוד הגדולה על גבם. חברת מרום דולפין חשפה לאחרונה את FUSION, מערכת שלד פחם משולבת שמחברת את האפוד ותיק הגב של החייל, כדי לאפשר הסרה מהירה של התיק בשעת הצורך. המערכת העמידה וקלת המשקל מאפשרת חלוקה יעילה של המשקל וגמישות.

החברה מתמחה בפתרונות טקסטיל טקטי ואספקה צבאית אישית לחיילים, יחידות משטרה, סוכנויות אכיפת חוק, שירותי ביטחון ורשויות אזרחיות.

המבנה מבוסס-הפטנט של מערכת FUSION מחבר תיק גב בכל גודל שהוא לאפוד של החייל ללא כל רצועות נוספות. רצועות דינמיות וחגורה מאפשרות התאמה אופטימלית לכל משתמש. ציוד חיוני – כגון לוחיות בליסטיות, מערכת הידרציה, תקשורת וכו' – משולב לתוך האפוד, וזמינות לחייל גם כשתיק הגב מוסר.

ציר ה-FORMISSION מתוצרת החברה מאפשר יכולת תמרון קלה ונוחה, והשימוש בחומרים מיוחדים מבטל את החיכוך עם הגוף וכך מצמצם את הסיכון לפציעה. הלוחית הקדמית ניתנת להסרה מלאה לצורך התקנת תוספים שונים, ציוד רפואי ועוד.

לפי הודעת החברה, פיתוח המערכת מבוסס על החומרים המתקדמים ביותר והנדסה ארגונומית שנועדו לספק חלוקה מיטבית של המשקל על גב החייל.