תוכנת מודיעין יודעת לצפות התנהגות אלימה

תוכנת מודיעין יודעת לצפות התנהגות אלימה

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

פלטפורמת תוכנה תסייע למנוע אירועי אלימות באזורים ציבוריים עוד לפני שקרו. התוכנה תפעל תחת עיקרון פעולה פרואקטיבי – היא תשאב מידע ממקורות רבים על מנת לחזות התנהגות וסימנים המעידים על סיכון לאירוע אלים.

החברה המפתחת את התוכנה, Ontic, עובדת על פלטפורמת תוכנה לאיסוף מידע ממקורות מגוונים בשביל לספק רצף עבודה שמציף "אינדיקטורים שלפני המקרה" המצביעים על היתכנות של מעשי אלימות,  מצב נפשי לא יציב והתנהגות מדאיגה, לפי prnewswire.com.

התובנות ש-Ontic רכשו יאפשרו לכוחות ביטחון לגלות, לחקור ולשתף פעולה במקרים של איומים בשבי ולהגן על נציגים, מקומות עבודה, ובתי ספר. Ontic עובדת עם מספר חברות וכן עם כמה ממוסדות החינוך המובילים כיום בשביל לשמור על האנשים שלהם בטוחים.

"לפני שאירועי אלימות קורים, ישנם סימנים, התנהגויות, או אזהרות ראשוניות. היום, עם כמות המידע שנגישה לנו בשיחות דיגיטליות ובחומרות לאיתור התנהגות, יש לנו את האפשרות למנוע מאיומים להתממש.", אמר לוקאס קוואנסטרום, מנכ"ל החברה. "עול  נטילת האחריות על ביטחון אנשיהם – שעסקים, בתי ספר ומוסדות אחרים צריכים לקחת – דורש יותר מחומות גבוהות ומנעולים חזקים".

הגישה של Ontic עושה שימוש ב-big data ובבינה מלאכותית בשביל לספק תובנות פרואקטיביות בנוגע לסיכון של אירוע אלים, עוד הרבה לפני שמישהו נפגע.