פלטפורמת סימולציה מהפכנית מתבססת על גיימינג

פלטפורמת סימולציה מהפכנית מתבססת על גיימינג

simulation platform

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

פלטפורמת סימולציה חדשה שעושה שימוש בטכנולוגיה מבוססת-גיימינג יוצרת מהפכה בשוק מחוללי התמונה. חברת BISim, המפתחת תוכנה לסימולציה צבאית מתקדמת ואימונים, חשפה את מחולל התמונות החדש שלה, VBS Blue IG, התואם-CIGI וכולל תלת-מימד של כל כדור הארץ.

החברה טבעה לראשונה את חותמה בשוק הסימולציה והאימונים הווירטואליים הצבאיים עם פיתוח ה-VBS, מרחב הקרב הוירטואלי, שהיווה מוצר דסקטופ פורץ דרך בתחום הסימולציה הצבאית. מאז, אומצה הטכנולוגיה על ידי ארגונים צבאיים ב-57 מדינות.

ה-VBS Blue IG הוא סימולציה פלנטרית בתלת מימד מותאמת לענן, גאו-ספציפית עם רינדור ועריכה סובבי כדור הארץ. היא נועדה לישומים שונים בקרקע, באוויר ובים, כולל קונפיגורציות IG רב-ערוציות כמו גם ישומי אימונים מבוססי מציאות מדומה. המנוע הוורסטילי היחודי שלה מסוגל לספק יכולות אימון חדשות לצבא ולארגוני הביטחון, באמצעות צפיה ותרגול של מבצעים צבאיים משותפים מורכבים בכל מקום בעולם, לפי businesswire.com.

הטכנולוגיה כבר הודגמה באימוני טיסה מבוססי מציאות מדומה עבור חיל הים האמריקאי ועוד. הטכנולוגיה משמשת גם למחקר והדגמה עבור פרויקט סביבת האימונים הסינתטית של צבא ארה"ב One World Terrain.