תוכנה מעדכנת את הכבאים בזמן אמת על תוכניות הבניין

תוכנה מעדכנת את הכבאים בזמן אמת על תוכניות הבניין

firefighters

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

כבאים וצוותי מגיבים אחרים זקוקים לעיתים קרובות למידע בזמן אמת על המבנה אליו הם נכנסים כדי להציל חיים. תוכנה חדשה מספקת למגיבים הראשונים נתונים לגבי רכוש ודיירים בבניין ומאפשרת להם גישה ישירה לתוכניות האתר, תוכניות הקומות, מיקום מתקני מים, חשמל וכו', מפות של מתחמי קמפוסים, מיקום מטפי האש, אנשים הזקוקים לעזרה מיוחדת וכל מידע חיוני אחר לגבי הבניין.

תוכנית הבניין ה-CommandScope שולבה לאחרונה בשתי מחלקות כיבוי אש מובילות באילינוי ומישיגן בארה"ב, לפי  campussafetymagazine.com. התוכנה, שפותחה על ידי RealView, ניתנת לשיתוף עם צוותי אכיפת חוק, סיוע ואחרים, כדי שבשעת חירום יהיה ברשות המגיבים שאינם מכירים את המקום ידע מראש על הבניין, הדיירים והסכנות הפוטנציאליות.

התוכנה ניתנת לגישה במקום בתחנות האבטחה של הבניין באמצעות מסכי מגע ו/או על גבי הטאבלטים הניידים של צוותי המגיבים. הודות לעדכון מרחוק של המידע, גם השינויים האחרונים בבניין נגישים בלחיצת מקש, כך טוען אתר החברה.

לתוכנה השפעה מינימלית על משאבי ה-IT, והיא פועלת בשילוב פורטל ווב לצורך איסוף נתונים מראש. היא יכולה לשרת מספר בלתי מוגבל של משתמשים.

התוכנה ניתנת לצפיה גם בדרכים או בזירת הארוע. היא מתממשקת עם מערכות מיפוי CAD ו-GIS, וכן עם מערכות אבטחה מבוססות IP/רשת, ועומדת לרשות הכבאים, המשטרה, כוחות הסיוע המשותפים ועוד.

"שריפות, דליפת חומרים מסוכנים, מצבי תקיפה באמצעות ירי ואסונות טבע – כל אלה הם מצבים בהם המגיבים הראשונים זקוקים למירב המידע האפשרי", אומר מנכ"ל החברה, סטיבן נרדי. "תכננו את התוכנה בחשיבה שהיא תספק את היתרון למגיבים הראשונים".