לוחמה בשדה הקרב הרב-מימדי – כעת ברמה גבוהה יותר

לוחמה בשדה הקרב הרב-מימדי – כעת ברמה גבוהה יותר

A Soldier from 1st Battalion, 9th Infantry, 2nd Brigade, 2nd Infantry Division sites in on the insurgents during a mock battle at the National Training Center. The unit was doing their desert training at NTC to sharpen their warfighter skills prior to deployment to Operation Iraqi Freedom. (U.S. Army photo by Master Sgt. Johancharles Van Boers) (Released)

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

אימון אוירטואלי, המכונה גם אימון סינתטי, מספק גמישות. הנחתים האמריקאים יוכלו בקרוב להשתתף בסימולציות של תרגילי אימונים משולבים הודות לטכנולוגיה חדשה. המהלך יכין אותם טוב יותר לקראת שדה הקרב הרחב והרב-מימדי.

סביבת האימון הווירטואלית LVC-TE תהפוך למבצעית בחמישה בסיסים של חיל הנחתים תוך שנתיים, ותאפשר אימון וירטואלי מחובר ברשת לחילות אחרים, מה שיספק את אותו אפקט של תרגילים משולבים בקנה מידה גדול, כך טוענים גורמים רשמיים.

מצפים כי פרויקט Tripoli יעניק לנחתים יותר גישה לסביבת אימונים מציאותית מסומלצת, שתאפשר להם אינטראקציה עם חבריהם ליחידה ועם יחידות אחרות בדיוק כמו בשדה הקרב. הפרויקט יחבר יחד אימון חי עם סימולציה ומצחיאות רבודה (AR). הוא יחבר חמישה כלי אימון וירטואליים קיימים כך שהנחתים יוכלו לתקשר ולנוע בסימולציה ביחס לכוחות האחרים.

גורמי התכנון טוענים כי התוצאה תהיה יותר אימון איכותי חי, גם כאשר המשאבים מועטים והלוגיסטיקה מורכבת. מדובר גם באמצעי זול יותר: בעוד שתרגיל קדם-פריסה רגיל מגיע לעלות של $8 מיליון, ניתן יהיה להוריד את העלות ל-$5.2 מיליון, כך לפי defensenews.com המצטט גורמים רשמיים.

עד שנת 2025 יצויידו כל שלוש המפקדות של כוחות המשלוח של חיל הנחתים במערכת LVCTE, כמו גם בסיס הנחתים בהוואי – החולק את מיקומו עם מרכז הלחימה של הפיקוד האמריקאי ההודי-פסיפי.

עדיין נותרו מספר אתגרים, ביניהם הבעיה הטכנית שקיימת בסימולציות חיות, כאשר הסביבה אינה יכולה להתעדכן מספיק מהר, וכך שני לוחמים עלולים להתאמן מול תרחישים שונים ואתגרים בלתי שווים. כמו כן לא ברור איך אימון וירטואלי, הכולל לדוגמא גורמי לחימה אוויריים וקרקעיים, יצליח להיות מתואם עם הסטנדרטים המסורתיים של האימון והמוכנות של חיל הנחתים, שעדיין אינם כוללים קטגוריה לאימון מסוג זה