נחשף פתרון אבטחה מבוסס-לידאר

נחשף פתרון אבטחה מבוסס-לידאר

Photo illust Pexels

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

דגמי המצלמות המסורתיים אינם כוללים יכולת תיעוד תמונה תלת מימדית ומסתמכים על תנאי תאורה אופטימליים. מערכת ניטור תלת-מימדית חדשה מבוססת lidar צפויה לגשר על הפער.

טכנולוגיית lidar משתמשת בקרני לייזר בטוחות לעינים, ליצירת יצוג תלת-מימדי של הסביבה הנצפית.

הפיתוח החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין Cepton Technologies, ספקית פתרונות lidar חכמים, ו-Bowler Pons, המתמחה במערכות אבטחה אלקטרוניות כגון נקודות בקרת כניסה, אבטחת שטח, מרחב אווירי ועוד.

בעזרת יכולות התפיסה הגבוהות שמספקים חיישני MMT Vista-P של Cepton, כחלק ממספר רב של אמצעי חישה, החברה השיקה מערכת ניטור תלת-מימדית שניתנת להתאמה בקלות, בעלת מחיר נמוך ואפקטיביות גבוהה. המערכת מאתרת, עוקבת ומסווגת באופן מדויק עצמים לצורך הערכת מצב אל מול מאפיינים, התנהגויות ומערך כללים מוגדרים מראש לגבי איומים. כל זאת – באמצעות מנוע התכה ואנליטיקה אחד. השילוב של טכנולוגיית ה-lidar מספק מענה למגבלות הקריטיות ונותן למערכת האינטגרטיבית יכולת איתור וסיווג משופרת ומדויקת הודות ליכולת ההדמיה בתלת מימד ברזולוציה גבוהה של ה-lidar עם מידע מוטמע בזמן אמת לגבי מימדים, מיקום ומהירות.

יתרה מזאת, העובדה שהמידע שנאסף על ידי חיישני ה-lidar הוא "אנונימי" (לדוגמא, לא מזוהה אישית) מאפשרת יצירה מהירה של התראות אוטונומיות, ואלה משפרות את זמן התגובה של המפעיל ובו בזמן מגינות על פרטיות האדם במהלך איתור ותגובה לאנומליות, כך לפי cepton.com.