טכנולוגיה חדשה חושפת נתונים נסתרים

טכנולוגיה חדשה חושפת נתונים נסתרים

Data. image by pixabay

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

פלטפורמה מתקדמת תספק לצבא ארה"ב מערכות חכמות שיאפשרו קבלת החלטות מהירה בכל רחבי הספקטרום של מבצעי ההגנה, זאת במענה לצרכי חיל האוויר האמריקאי. חברת האנליטיקה Novetta סיפקה לחיל האוויר האמריקאי את הפלטפורמה PICARD ל-C3 והגנה רספונסיבית משולבים, במסגרת תוכנית Pathfinder. 

הפלטפורמה לאינטגרציה של חיישנים מיועדת לשילוב סוגים שונים של חיישני ממשל ויצירת מערך נתונים מגובש, ממנו אפשר להפיק מידע.

הרעיון עלה לפני מספר שנים, לנוכח ההבנה כי מחלקת ההגנה והממשל הפדראלי יצטרכו להתמודד עם דרישה מסיבית לחיישנים בתחומים כמו אחריות, מתקנים ואף בשדה הקרב.

הפלטפורמה מבוססת על גישת IoT להתכת חיישנים, ומהווה מערכת קצה וענן בארכיטקטורה פתוחה, שמביאה עקרונות DevSecOps לטכנולוגיות מבצעיות לא מסורתיות, כגון אבטחה אלקטרונית, בקרה, ומערכות נשק. בדרך זו, נחשפים הנתונים שבדרך אחרת היו לכודים בסביבות טכנולוגיות ישנות ולא מחוברות, והכוחות יכולים לקבל מידע לפעולה בכל מקום בו הם נמצאים.

המהלך סולל את הדרך לפריסה המתוכננת של 11 בסיסים במהלך השנה הזו, ובכל רחבי חיל האוויר האמריקאי בחמש השנים הבאות, לפי החברה.

מעוניינים לצלול אל תוך עולם העתידנות הטכנולוגית? – הירשמו לINNOTECH 2023, הכנס והתערוכה הבינלאומיים לסייבר, HLS וחדשנות באקספו תל אביב ב29-30 במרץ.

מעוניינים בחסות / ביתן תצוגה בתערוכת ה-INNOTECH 2023? לחצו כאן לפרטים!