שכבה נוספת של וידאו אנליטיקס תשפר אבטחה

שכבה נוספת של וידאו אנליטיקס תשפר אבטחה

Photo illust. NASA

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

רוב המרחב האווירי שמעל שטחים חיצוניים ציבוריים וקמפוסים הוא כמעט ולא מוגן מפני סכנת רחפנים בלתי מורשים. פלטפורמת אבטחה נגד רחפנים תצויד במערכות מצלמה ברזולוציה גבוהה, עם וידאו אנליטיקס מובנה, כדי לשפר את רמת האבטחה.

חברת Fortem תבצע התכה של פלטפורמת הווידאו אוויר-אוויר שלה, ה-SkyDome, עם מצלמות הווידאו קרקע-אוויר של Bosch. השותפות צפויה להביא לשיפור ביצועי ההדמיה של פלטפורמת האבטחה נגד רחפנים. המהלך יספק למשתמשים מודעות מצבית טובה יותר לניטור נוכחות רחפנים.

התוצאה היא מערכת DeepIntegration, המאפשרת ל-SkyDome להתחבר למצלמות MIC IP starlight 7000i , MIC IP fusion 9000i של Bosch מספר רב של פעמים בשניה כך שהן יכולות להסתובב ולהתמקד במדויק במספר מרובה של עצמים בעת ובעונה אחת במרחב האווירי הדיגיטלי. 

האינטגרציה מוסיפה שכבת נראות ואנליטיקה לפלטפורמה נגד רחפנים. 

ה-SkyDome הוא פלטפורמת בינה מלאכותית שמתיכה מכ"ם TrueView עם תשומות חישה אחרות כדי לנטר באופן אוטונומי כל סביבה בצורה תלת-מימדית. על ידי איתור והערכה של איומים מוטסים, ה-SkyDome צופה נקודות פגיעות ומסוגלת להתריע לצוותי האבטחה או לשגר את ה-DroneHunter כדי לנטרל את הרחפן המסוכן, כך לפי fortemtech.com.

Fortem כבר פרסה כמה ממערכות ההגנה נגד רחפנים שלה המצוידות במצלמות של Bosch באזורים פתוחים לספורט וכינוס ארועים, כך מדווח commercialdroneprofessional.com.

בואו ללמוד על חדשנות בווידאו אנליטיקס בכנס והתערוכה הקרובים שלנו ב-19 בדצמבר, 2019 במרכז הכנסים לאגו, ראשון לציון.

[email protected]  אופיר 054-6742036

לפרטים והרשמה לכנס