טכנולוגיה חדשה תפיק את המיטב מביג דאטה  

טכנולוגיה חדשה תפיק את המיטב מביג דאטה  

utilizing big data and artificial intelligence

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

עם הכניסה לעידן ה"בינה מלאכותית פלוס", המדע והטכנולוגיה ברחבי העולם נכנסים לשלב התפתחות מהיר מאוד. בעזרת טכנולוגיות ביג דאטה ובינה מלאכותית ניתן למנף את יעילות הנתונים וקבלת ההחלטות העסקית וליישם אמצעי דאטה חדשים בכל התחומים.

לכנס היתוך מידע – ביג דאטה
טכנולוגיה חדשה תשמש למגוון רחב של ישומים בשוק. פלטפורמת HYSIGHT שפותחה על ידי חברת HYDATA, המתמחה ביישומי בינה מלאכותית וביג דאטה, מסוגלת למזג מאגרי נתונים מרובים כדי ליצור דאשבורדים אינטראקטיביים המאפשרים הפקת תובנות, קבלת החלטות וניתוח חיזוי בתחום המידע העסקי, על פי prnewswire.com.

הפלטפורמה המתוכננת כשירות הופכת תוכנה, חומרה, נתונים ואלגוריתמים רבי ערך למשאבים. היא מיושמת באבטחה ציבורית, תחבורה, ישומים צבאיים ואזרחיים, ערים חכמות ואבטחת קמפוסים.

לדוגמא, בבניית ערים חכמות, הפלטפורמה מארגנת את מכלול הנתונים הציבוריים של העיר באופן מקיף, מספקת ניטור בזמן אמת של מגוון משאבים עירוניים ומתגברת את יכולת התגובה לחירום. כל אלה מאפשרים ניהול ותפעול עירוני חכם.

בשדות תעופה חכמים פיתרון זה מבצע אינטגרציה של הנתונים ממגוון מסגרות כדי לקצר את זמן ההכנות לטיסה ב-33%, לקצץ את שיעור העיכוב בטיסות בחצי ולהגביר את השימוש במשאבי שדה התעופה בשיעור של 28%, וכך לשפר את תפקוד שדה התעופה החכם.

בפרט, הפלטפורמה מהווה פריצת דרך טכנית משמעותית באבטחת קמפוסים, פיתרון שיכול לענות על בעיות רבות בתחום זה בארה"ב.

לפרטים 

ביתן/חסות/הרצאה: מתן שקד  matan@i-HLS.com   info@i-HLS.com  +972-54-809-7456