בקרוב – הכנס והתערוכה המובילים בתחום הווידאו אנליטיקס

בקרוב – הכנס והתערוכה המובילים בתחום הווידאו אנליטיקס

video analytics

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

ישראל היא מובילה עולמית ובעלת יכולות מוכחות וניסיון מוכחים בתחום ביטחון המולדת (HLS),  חברות ישראליות מובילות מעורבות ברבים מהפרויקטים הביטחוניים השאפתניים והיוקרתיים בעולם. הטכנולוגיה המתקדמת הישראלית המתבססת על ידע וניסיון מבצעיים הוכחה כאפקטיבית ויעילה.

בעולם האבטחה של היום, אחד האלמנטים היעילים ביותר הוא הווידאו. צילומי הווידאו בתחום האבטחה משמשים ככלי לאימות התרעות שמספקים חיישנים אחרים. יכולות וידאו מספקות טווח רחב של יכולות זיהוי ואיתור, שמתבססות כולן על ניתוח חכם של המידע המצולם.

כמות המידע הוויזואלי הולכת וגדלה משמעותית משנה לשנה, ניתוח והפקה אוטומטיים של meta data ממידע החוזי מביאים לשבירת תקרת הזכוכית של היחסים המספריים בין מצלמות, יכולות תחקור (אחזור וניתוח) ומשתמשים, ומאפשרים שילוב יעיל של המידע הוויזואלי עם מידע מסוגים אחרים (טקסטואלי, CDR ,ANPR, DB ועוד) במטרה לקבל מודעות מצב משופרת והתרעות מודיעיניות מדויקות בזמן אמת.

החברות המובילות ומיטב המומחים באקוסיסטם ישתתפו בכנס והתערוכה המובילים בנושא Video Analytics שמארגנת חברת iHLS זו השנה החמישית. הארוע ייערך ב-30 באוקטובר, 2017 במתחם לאגו בראשון לציון.

נציגים מצה"ל וארגוני הביטחון, החברות המובילות, ביניהן IBM, Dell, Safran, Agent vi, Ledico, Axon, Avigilon, Viisights ועוד, יציגו את החידושים האחרונים בתחום ה-Video Analytics ואת ישומיהם במגזר האזרחי והביטחוני.

לפרטים נוספים

חסות / ביתן תצוגה: קרן קלדרון  [email protected]   [email protected]  +972-52-3653165