המשרד האמריקני לביטחון לאומי מכוון לסטנדרט אבטחת סייבר גבוה יותר

המשרד האמריקני לביטחון לאומי מכוון לסטנדרט אבטחת סייבר גבוה יותר

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

דירקטוריון המדע והטכנולוגיה במשרד לביטחון לאומי בארה"ב הודיעו בשבוע שעבר על פרס מחקר ופיתוח (מו"פ) לאבטחת סייבר לאפליקציות מובייל על סך 2.9 מיליון דולר, אשר יעזור לאתר חולשות ופגיעויות באפליקציות הקיימות.

פרויקט המחקר והפיתוח לאבטחת סייבר לאפליקציות מנסה להבטיח ביטחון אוטומטי לאפליקציות מובייל עבור הממשל הפדרלי בארה"ב. על ידי שילוב של הכנסת אפליקציות לארכיון וטכנולוגיות לבחינת אפליקציות בנוסף לשילוב סטנדרטים ממשלתיים ותעשייתיים של אבטחה, הפרויקט אמור להבחין בשינויים הנעשים באפליקציות תוך כדי זמן קיומה ולבחון אותן כנגד פגיעויות מוכרות ואיומים העולים במשך זמן הפרויקט.

"הודאות שאפליקציות המובייל שלנו מאובטחות בכל הממשל הפדרלי הוא בעדיפות גבוהה למחלקה למדע וטכנולוגיה", אמר מזכיר המשנה במשרד לביטחון לאומי, ד"ר רג'ינלד בראדרס. "הפרויקט הזה יעזור לאפשר שימוש מאובטח באפליקציות מובייל בכל המשימות של המחלקה."

מחלקת המדע והטכנולוגיה מובילה את הפרויקט בשיתוף פעולה עם הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום, אגף המכס והגנת הגבולות, צוות ההכנה למצבי חירום ממוחשבים, וכן משרד המשפטים וסוכנויות פדרליות נוספות בארה"ב.

בנוסף, מחלקת המדע והטכנולוגיה תחפש להגדיל את יכולות האבטחה לקהילת שירותי החירום על מנת לתמוך ולעזור להם במשימות.

"שירותי החירום הולכים ונסמכים על אפליקציות מובייל לשם לוגיסטיקה ושיתופי פעולה," אמר מנהל המשרד לפעילות משותפת והתאמה בשירותי חירום, ג'ון מריל. "אבטחת סייבר לאפליקציות מובייל רוצה לעזור ולוודא שכל אחד בשירותי החירום יש גישה לאפליקציות מובייל מאובטחות בעתיד."

עם הצלחת פרויקט המחקר והפיתוח ובשיתוף שותפים מהממשל הפדרלי, מחלקת המדע והטכנולוגיה מקווה לאפשר שימוש מאובטח באפליקציות מובייל לממשל הפדרלי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה והגנה.

להרשמה לניוזלטר.