INTERPOL 2015 – החדשנות הישראלית, הייחודיות של הפתרונות והניסיון המבצעי

INTERPOL 2015 – החדשנות הישראלית, הייחודיות של הפתרונות והניסיון המבצעי

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

IMG-20150416-WA0011
Display Pavilion

לפי גיל רידר , מנהל מחלקת בטחון המולדת , תעופה , חלל ומדעי החיים – במכון הישראלי לייצוא

מכון הייצוא ומינהל סחר חוץ הבינו כי מתקיים אירוע ראשוני בסינגפור במסגרת הקמת המרכז האסיאתי של האינטרפול, וזיהינו הזדמנות לקדם את העשייה הישראלית בנושאי הסייבר, העיר הבטוחה, הגנת הגבולות ואבטחת שרשרות האספקה. מבחינתנו זיהינו הזדמנות להרים ביתן ישראלי ולתת לחברות הישראליות הזדמנות לחשוף את הפתרונות שלהם ולהיפגש עם לקוחות בינלאומייים. באירגון האינטרפול שותפות משטרות מכלמעלה ממאה ותשעים מדינות, ושיתוף הפעולה עם הארגון הינו יעד אסטרטגי, באירוע המתקיים פעם בשנתיים בסינגפור.

האירוע הוכיח את עצמו כיעיל ורלוונטי, התקיימו למעלה משלוש מאות פגישות בביתן הישראלי. בביתן הישראלי ביקר נשיא האינטרפול, שר הפנים הסינגפורי, גורמים בכירים מה- DSTA הסינגפורי ומשלחות רבות מחו"ל, כולל גורמים עסקיים.

בעתיד הנראה בעין נסייע לחברות הישראליות בליווי ההזדמנויות על מנת לבחון מימושים עסקיים, ונשמור על הקשר מתוך ראיה כי ארגון האינטרפול מייצר הזדמנויות עסקיות לחברות ישראליות רבות, המציעות את המוצרים המתקדמים בעולם בתחומם בעולם ה- HLS, הסייבר והאבטחה.

החדשנות הישראלית, הייחודיות של הפתרונות והניסיון המבצעי המשולבים יחד – בהחלט נותנים לחברות הישראליות יתרון אשר משך תשומת לב בינלאומית רבה באירוע.

בין החברות הישראליות המציגות בתערוכה :

RAYZONE GROUP – ספקית בינ"ל מובילה של טכנולוגיות מודיעין וסייבר

Magen 100 – פורצת דרך עולמית בתחום יירוט מידע ממכשירים ניידים ומהענן

Agent, Briefcam, Eci , Cyberark , IAI  elta, Gita, Mer-group, Nice , Milper, Radiflow, Pro4tech, Sensecy  , Terrogence .