פחות אזעקות שווא בחיישני ווידיאו

פחות אזעקות שווא בחיישני ווידיאו

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

11365348_sחברת  MOBOTIX AG התחילה לצייד את מצלמות הווידיאו שלה לצרכי אבטחה בתוכנה חדשה של גילוי תנועה שלדברי החברה מפחיתה את כמות אזעקות השווא ביותר מ-90 אחוז.

לפי ה- Security Systems News, חיישן ה- MxActivitySensorשל MOBOTIX משולב בתוך המצלמה, שם נעשה ניתוח האירועים לפני הפעלת אזעקה. לדברי החברה, הטכנולוגיה רושמת תנועות אנשים וחפצים, תוך התעלמות משינויים בסביבה, כגון עצים נעים ברוח.

"זה הולך הרבה יותר עמוק משינויים בפיקסלים בלבד," אמר סטיב גורסקי, מנכ"ל MOBITEX למדינות אמריקה. "זה אלגוריתם חדש לגמרי. הוא מקדים את זמנו בחמש שנים."

i-HLS Israel Homeland Security

גורסקי אמר כי בהשוואה זו לצד זו עם אחת המצלמות המסורתיות של החברה לגילוי תנועה התבררו יכולות הטכנולוגיה החדשה.

"הם עשו בדיקה של 24 שעות במפעל שלנו בגרמניה – סביבה הררית עם כביש, הרים משמאל ועצים מימין, " הוא אמר ל- Security Systems News בהסבירו את זירת בדיקת מצלמות  הווידיאו. " עם [מצלמת] גילוי התנועה המסורתית, הם גילו 8,181 אירועים עם נפח זיכרון של 3,914 מגה-בייט. בצילום אותה סצנה תוך שימוש במצלמה עם ה- MxActivitySensor, היו להם 138 אירועים בלבד, שצרכו רק 157 מגה-בייט זיכרון. "

גורסקי אמר שהטכנולוגיה החדשה ממש "הבריקה" כשמזג האוויר היה גרוע ביותר.

"במגרש החנייה שלנו, בזמן סערת גשמים, העצים נשבו כמו משוגעים, והגשם ירד כמו משוגע," הוא אמר. "בעבר, בהתאם למקום בו ממוקמות קופסאות גילוי התנועה [במצלמה רגילה] , היית מפעיל אזעקות במצב זה כמו משוגע. הדבר היחיד שהפעיל את האזעקה עם חיישן הפעילות החדש היה אדם שיצא מבניין המרוחק 25 מטרים מהמצלמה."

החיישן החדש משתלב בקונספט המבוזר של MOBOTIX עבור המצלמות שלה, תוך הקניית חסכונות למשתמשים מבחינת רוחב סרט ומשך זמן קינפוג , אמר גורסקי.

"הכול נעשה בקצה המצלמה. המצלמה היא מחשב וכל העיבוד נעשה שם," הוא אמר. "רק המידע הנדרש נשלח דרך הרשת, לכן אין לך כל כך הרבה עומס על הרשת, ואתה לא זקוק לשרת חזק מדי."

ה- MxActivitySensorזמין במצלמות S15, D15 ו-V15 של MOBOTIX. הוא שוחרר גם כחלק מעדכון חינם של התוכנה עבור דגמים אחרים בקו המוצרים של החברה.

i-HLS Israel Homeland Security

גורסקי אמר כי בנוסף ליישומים מסחריים סטנדרטיים, בטכנולוגיה החדשה יש הבטחה גדולה לתעשיית הנפט והגז ולהגנה על תשתיות קריטיות באתרים מרוחקים.

"אתה יכול לתאר לך שבאתרים אלו יש להם אלפי אזעקות שווא ליום ען מצלמות מסורתיות, וזה עולה להם הון כיוון שהם שולחים משיהו לשם או שהם מתעלמים [מהאזעקה] כי יש יותר מדי אזעקות, " הוא אמר. "אבל איפה שהוא שם, עשוי להיות אירוע אמיתי. כשאנו מדברים [ללקוחות] על זה, העיניים שלהם נדלקות עקב החיסכון הפוטנציאלי ויתרונות אחרים."