אבטחה מוגברת עבור טורניר הכדורגל בברזיל עשויה לסייע לחברות ישראליות

אבטחה מוגברת עבור טורניר הכדורגל בברזיל עשויה לסייע לחברות ישראליות

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

13178718_sחברות ישראליות יכולות לזכות במספר חוזים של "הרגע האחרון" לטורניר הכדורגל בברזיל שיתקיים בחודש יוני הקרוב. ברזיל נעזרת ביותר מ- 25,000 חיילים לאורך גבולותיה עם עשר מדינות בדרום אמריקה כדי להגביר את הביטחון לפני טורניר גביע הקונפדרציות בכדורגל שייערך בחודש יוני.

משרד הביטחון הוציא הצהרה כי  25,000  אנשי צבא, חיל הים וכוחות חיל האוויר החלו בשבת האחרונה בפריסה לאורך כמעט 17,000 ק"מ לאבטחת הגבול בין ברזיל לבין שכנותיה.

ייעשה שימוש במטוסים, מסוקים וסירות סיור כדי למנוע ולעצור סחר בסמים, הברחות נשק ופשעים אחרים – כמו גם את כניסתם של מהגרים בלתי חוקיים במהלך טורניר החימום לקראת גביע העולם, טורניר שייערך בין ה- 15 ל- 30 ביוני.

www.i-hls.com

לא מעט חברות ישראליות רואות עצמן כמובילות את השוק העולמי בנושא אבטחת מגה-אירועים, וגם עשו פרוייקטים משמעותיים בעבר (ח. מר תעשיות – מעורבות באבטחת אולימפיאדת אתונה, מגל – מעורבות באליפות אפריקה לכדורגל, לא מעט יועצים ועוד). חברות אלו ואחרות השקיעו לא מעט מאמצי שיווק בברזיל לקראת סדרת האירועים הצפויים שם בשנים הקרובות (מונדיאל, אולימפיאדה, …). ייתכן כי החברות הישראליות המעורבות באבטחת האירועים,על- פי כמה מקורות, יתבקשו להוסיף כמה שירותים ויכולות הכוללים מערכות מתוצרת ישראל.