מדיניות BYOD – גם בשורות הצבא

מדיניות BYOD – גם בשורות הצבא

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

חיילי צבא ארה"ב יוכלו בקרוב להביא לעבודה בקביעות את המכשירים שלהם לאחר שיעברו אישור. צבא ארה"ב מעוניין לתמוך במעבר לעבודה מרחוק באמצעות הרחבת מדיניות הביאו את המכשיר שלכם – BYOD – זאת במסגרת תוכנית פיילוט חדשה.

במסגרת תוכנית הפיילוט, שכבר עברה את ניסויי האבטחה העיקריים, הצבא יפעיל סביבת עבודה היברידית "בעתיד המיידי", "תוך התמקדות בכלי תקשורת ושיתוף פעולה בראש סדר העדיפויות", כולל גישה לאימייל, כך לדברי ה-CIO של צבא ארה"ב, ראג' לייר. "מגיפת הקורונה הוכיחה כי עלינו לתת עדיפות לחוויית המשתמש של 1.4 מיליון המשתמשים שלנו ברחבי העולם, כי כעת הם עובדים בסביבה של עבודה מרחוק".

הצבא עדיין עוסק בפיתוח המסגרת לתוכנית הפיילוט ובוחן כמה משתמשים המהלך מהווה חלק מתוכנית רחבה יותר לאחד את יכולות הרשת הטקטית והארגונית של הצבא כך שהתקשורת תישאר פשוטה יחסית גם בתנאי סביבה מאתגרים. 

הצבא מתכנן להתחיל ביחידות המשמר הלאומי והמילואים, מפני שהארגונים שלהן הם ניידים יותר, לפי גורמים רשמיים. הפיילוט, שיכלול מכשירים ניידים ודסקטופ וירטואלי, יוכלו לכלול גם פקודות אחרות כדי להעריך עד כמה משימות כמו אימונים ולוגיסטיקה, בתחומי ארה"ב ומחוצה לה, יושפעו מכך שהחיילים יביאו לעבודה את המכשירים שלהם, לפי fcw.com.

הפיילוט מגיע לאחר הרצה מוצלחת של הסביבה הווירטואלית המסחרית לעבודה מרחוק של מחלקת ההגנה בראשית מגיפת הקורונה, דבר שאיפשר לכל צוותי מחלקת ההגנה גישה למידע רשמי מכל מקום באמצעות המכשירים האישיים שלהם, כך לפי armytimes.com.