החוק לאבטחת מסמכים נלחם בזיופי זהות

החוק לאבטחת מסמכים נלחם בזיופי זהות

identity

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

הרשויות הפדראליות בארה"ב מאיצות את המאבק בזיופי זהות. המחלקה לביטחון המולדת (DHS) פתחה בקמפיין מודעות לאומי תחת הכותרת Be Your REAL ID Self – לקידום המודעות לדרישות חוק ה-REAL ID. היוזמה מעודדת את הציבור האמריקאי לפעול לפני 1 באוקטובר 2021 – המועד האחרון ליישום החוק בכל שדות התעופה, המתקנים הפדראליים ומפעלי האנרגיה הגרעינית בארה"ב.

ה-DHS ממשיכים להאיץ באמריקאים להשיג את התעודה התואמת את החוק או חלופה מקובלת, כגון דרכון אמריקאי לפני הדדליין.

חוק REAL ID התקבל בקונגרס ב-2005 בעקבות המלצת הוועדה לחקירת ארועי ה-11 בספטמבר, והוא עודכן לאחרונה, בדצמבר 2020. החוק קובע תקני סף לאבטחת רשיון נהיגה ותעודות זיהוי פדראליים, ואוסר על סוכנויות פדראליות כגון ה-TSA – מינהל אבטחת התחבורה – לקבל רשיונות ותעודות זיהוי למטרות רשמיות ממדינות בארה"ב שאינן עומדות בתקנים.

תקני האבטחה כוללים הכללה של מאפייני אבטחה נגד זיופים במסמכי הזיהוי והרישיונות, שנועדו למנוע תרמית פנימית בהפקת המסמכים ולהבטיח את האבטחה של מתקני ההנפקה ולדרוש הצגה ואימות של מידע כדי לוודא שהאדם הוא מי שהוא טוען להיות.

התקנים גם אוסרים על סוכנויות פדראליות לקבל רשיונות ומסמכי זיהוי שלא תואמים תקנות אלה לצורך כניסה למתקנים פדראליים, מתקני אנרגיה גרעינית, או לעלות לטיסות מסחריות ברגולציה פדראלית. תקנים אלה שיפרו משמעותית את האמינות והדיוק של מסמכי הזיהוי והרשיונות ברחבי ארה"ב, כך לפי hstoday.us.

בדצמבר האחרון, עבר בקונגרס האמריקאי העדכון של דרישות החוק המקורי REAL ID. "חוק חדש זה משקף צעד חשוב נוסף בדרך ליישום של המלצות ועדת ה-11 בספטמבר לסגירת הפרצות המסוכנות שמאפשרות נסיעות של גורמי טרור ומעשי מרמה", כך אמר המזכיר בפועל לביטחון המולד צ'אד פ. וולף.