This post is also available in:

בשנת 2012 כטב"מים בריטיים יצאו ל-892 משימות בשמי אפגניסטן, וירו טילים ב-92 הזדמנויות, כך לפי הדיווח ב Space War. לפי דברי סגן שר הביטחון הבריטי אנדרו רובת'ן מדובר ביותר מעשירית מהמשימות.
בשנת 2008, לעומת זאת, כטב"ם ה Reaper הבריטי יצא ל-296 משימות, וירה ב-14 הזדמנויות – רק חמישה אחוז מהמשימות כולן. ה Reaper מסוגל לשאת טילי הלפייר מונחי לייזר.
iHLS – Israel Homeland Security
שימוש כבד בכטב"מים על ידי ארצות הברית היה אחד מהנושאים השנויים ביותר במחלוקת של המלחמה נגד הטליבאן באפגניסטן, תימן וברחבי האזור. מתקפות הכטב"מים אמנם הביאו למותם של מנהיגים קיצונים, אבל ייתכן והביאו גם למותם של חפים מפשע.



























