הניסוי המקיף בעולם בתקשורת 5G ליישומים דואליים

הניסוי המקיף בעולם בתקשורת 5G ליישומים דואליים

photo illus. by Pixabay 5G

This post is also available in: enEnglish (אנגלית)

צבא ארה"ב מבצע את הניסוי המלא המקיף ביותר בעולם עד היום בטכנולוגיית 5G ליישומים דואליים, כדי לאפשר מעבר לפריסה צבאית מלאה של טכנולוגיית התקשורת מהדור החמישי.

במסגרת זו, מחלקת ההגנה בחרה ב-Booz Allen Hamilton ומספר חברות נוספות לספק את הניסוי והבחינה של 5G בערך של $600 מיליון בחמישה אתרים צבאיים אמריקאים.

בבסיס המשולב לואיס מקורד בוושינגטון תבצע החברה פיתוח אבטיפוס ואופטימיזציה של אימון חי מבוסס-5G במציאות מדומה ומציאות רבודה (AR/VR) החל מהחייל הבודד ועד לאימון בשטח של חטיבה שלמה.

יסופק אבטיפוס של הצבא, המבוסס על מודל החייל הדיגיטלי של החברה, המשתמש בטכנולוגיית AR/VR כדי לייצר סביבות וירטואליות מציאותיות ברמה גבוהה מאוד, המאפשרות לאמן את החיילים באופן שמשפר את הביצועים.

החייל הדיגיטלי מבוסס על תפיסה שרואה בחייל החי"ר פלטפורמת נשק אינטגרטיבית ומתייחסת לחוליה כפלטפורמת קרב. על החיילים להיות מצוידים בטכנולוגיה אמינה בכל סביבת לחימה, בהתממשקות על בסיס ארכיטקטורה פתוחה, לפי אתר החברה, שמשתלבת במהירות ובפשטות עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לספק שדרוגי ציוד מהירים יותר. הפרויקט מתבסס על פקודת משימה שמיועדת למקסם את ביצועי החיילים בשדה הקרב ומחוצה לו, כך לפי thefastmode.com.