יום “אבטחת המולדת” בארה”ב

יום “אבטחת המולדת” בארה”ב

16828815_sבטחון המולדת (HLS) בארצות הברית הופך להיות עסק עצום. בהתאם ל- HSToday, אתר האינטרנט המוביל בנושא HLS  בארצות הברית, מחלקת בטחון המולדת (DHS) הבהירה כי רק שני נציגים מכל חברה פרטית יוכלו להשתתף ביום התעשייה של כלל המחלקה, האמור להיערך ב-18 למרץ.

DHS  רמזה תחילה כי עשויים  להיות אי-אילו יוצאים מהכלל לגבי המגבלה הנ”ל, אך הדרישה למקום ביום התעשייה, האמור להיערך אי-שם במרחב המטרופוליטאני של וושינגטון, תהיה  גבוהה.

טרם נקבע מיקום ליום התעשייה השנתי שאמור להימשך יום שלם, אף על פי שנקבע כבר התאריך של 18 למרץ.

יום התעשייה יכלול סדרת פנלים בהם נציגי DHS ידונו בתחומים שונים של התוכנית. בשנים קודמות, תצוגות הפנל של המרכיבים העיקריים של DHS היו שונות בגישתן. חלקן הסתפקו במסירת סקירות כלליות של מדיניות הרכשה, בעוד אחרות נכנסו לפרטי הרכישות המתוכננות עבור יתרות שנת התקציב.

“אירוע זה של יום אחד יספק פורום שבאמצעותו המחלקה יכולה להודיע על דרישותיה, תוך הגברת התחרות על ידי שיתוף במידע שימושי”, נאמר בהודעת DHS.

DHS  עודדה את כל החברות המעוניינות בפעילויות הרכישה של המחלקה, אם כקבלנים ראשיים או כקבלני משנה, להשתתף ביום התעשייה. היא פנתה במיוחד לחברות עסקיות קטנות העומדות בדרישות הרכשה ספציפיות, כולל עסקים קטנים במעמד נחות, עסקים מסוג 8(a), עסקי HUBzone, עסקים בבעלות נכי צבא ארה”ב, ועסקים קטנים בבעלות נשים.

 המחלקה הדגישה, כי לא נדרש ניסיון קודם במכרזים פדראליים או במכרזי DHS כדי להשתתף ביום התעשייה.

מי שלא יוכלו להשתתף אישית ביום התעשייה, יוכלו לצפות במצגות הפנל ובנאומי הדוברים באמצעות שידורי webcast באינטרנט.

 DHS  לא החלה עדיין ברישום משתתפים ליום התעשייה. היא גם לא פרסמה כיצד ניתן להיכנס ל- Webcast  של יום התעשייה, פעולה שלא תחייב הרשמה.